
המטרה הראשונה והכי חשובה של קריאייטיב סושיאל היא...
לגרום למי שגולל בפיד לעצור (AKA Thumb Stopper - עוצר אגודל)
אם הקריאייטיב שלכם עצר אותם,
(מן הסתם ש)יש סיכוי טוב יותר שהם *אשכרה יעצרו לקרוא את המסר השיווקי שלכם*.
איך עושים את זה?
באמצעות קריאייטיב שמציג משהו שאנחנו לא רגילים לראות,
ובמקרה הזה, לאפליקציית הפתקים של אייפון.
פתק בטלפון זה משהו אישי,
וזה מעורר בנו את יצר החטטנות,
מעבר לעובדה שאנחנו לא רגילים לראות דבר כזה בפיד.

זה יישמע לא אמין, אבל אני מבטיח לכם ש...
אנשים אוהבים כיף.
אם המוצר או השירות שלכם מגדילים את כמות הכיף בחיים, תשתמשו בזה!
כמו במותג הזה לשתייה שמכילה קנאביס ופטריות 🙃

קריאייטיב שקורץ לך מהמסך, של מותג הטיפוח הישראלי המצליח - מייבן.
יש כאן תמונה בולטת ולא שגרתית שתופסת את העין,
כותרת גדולה עם ניגודיות צבע טובה,
ומיד אחריה בולט פוינטס (שמורכבים מ-3 בעיות + תועלת אחת), ו הנעה חדה לפעולה.
בטקסט שמלווה את הקריאייטיב, אנחנו רואים כאן ציטוט שמשתמש בנוסחה:
״לא רק שזה (התועלת העיקרית של המוצר), זה גם (תועלת נלווית אחרת שהקהל אוהב)״ - ובמקרה הנ"ל: עוצר נשירת שיער + טעים.
יאללה מפרגן לכם בעוד אחד שלהם באותו סגנון:

ואחרון חביב להפעם:

כאן יש לנו קריאייטיב (של חברת InstaDoodle שמאפשרת ליצור איורים באמצעות AI),
עם פורמט של השוואה בין המוצר המשתלם שלהם לכאורה,
למוצרים היקרים והלא משתלמים של 2 המתחרים הישירים שלהם.
נקודות בונוס על שימוש במם מצחיק שתופס תשומת לב.
טוב, עד כאן להפעם.
רוצים עוד דוגמאות לקריאייטיבים? רוצים מלא כסף ותהילה?
אני יכול לעזור לכם עם העוד דוגמאות.
הם עולים כל שבוע בקבוצת הוואטסאפ השקטה קריאייטיב פיד. תבואו, כיף שם.


