לגו והשטויות שלהם
✅ הומור עצמי
✅ אמת בפרסום
✅ פשוט וקל להבנה
תשתמשו במה שכולם חושבים עליכם
- תתחילו עם משהו מעניין
- תגידו בקצרה מה אתם עושים יותר טוב / אחרת
- תניעו לפעולה
(אגב, צריך להיות בנק עם ביצים כדי להעלות פרסומת כזאת.
תחשבו שזה צריך לעבור אישור של סמנכ״לים ומנכ״ל שמוכן להיות חתום על הקמפיין.
שאפו לחברה במשרד הפרסום שהצליחו לאשר קונספט כזה)
תיגעו להם במקום הרגיש
אם יש משהו שהורים מוכנים להוציא עליו כסף, זה הגוזלים שלהם.
אנשי השיווק באפל יודעים את זה,
וכך נולד הקמפיין עם ההוק שאף הורה לא יכול להתעלם ממנו:
"האם מחשב אישי ייתן לילדים שלך יתרון?" 🤔
1) אני אוהב הוקים/כותרות שמנוסחים בצורת שאלה. זה פשוט יוצר סקרנות טבעית שגורמת לנו לרצות להמשיך ולהתעניין
2) אפל גם מספרים סיפור:
"לילדים קשה ללמוד עם מחשבים של חברות אחרות (לא חשוב שמות). אבל ה־Macintosh?! קל לשימוש, משלב תוכנות חינוכיות, גרפיקות נעימות, וזה מה שיגרום לילד/ה שלך להתעניין בלימודים ולהגיע להישגים טובים יותר". הילדים הם גיבורי הסיפור, אפל היא האורקל שעוזר להם להגיע להצלחה - Hero's journey וכו'.
3) אפילו אם ההורה רוצה את המחשב לעצמו, עכשיו יש לו תירוץ ממש טוב לקנות אותו 🙂
"בא לי עוד כאלה!!!"
בסדר, לא צריך לצעוק.
פשוט תצטרפו ליותר מ-550 משווקים ובעלי עסקים שמקבלים קריאייטיבים חזקים & כלים פרקטיים לשיווק אפקטיבי בקבוצה השקטה "קריאייטיב פיד".
ואם לא הבנתם שהמילים הכחולות זה הקישור לקבוצה אז אני אדביק אותו גם ערום כביום היוולדו:
https://chat.whatsapp.com/JQBrnyG7L348ZhWH94CKft