מהלך שיווקי גאוני או עילה לתביעה?

תמונה של קו
שיווק גאוני או עילה לתביעה? המהלך השיווקי של "מיטינג" מול "קלנדלי"
אושר זלמן - קופירייטר אנושי, בשר ודם

אושר זלמן

קופירייטר אנושי, סטוריטלר עסקי, מכור לטחינה, עוזר לאנשים (ועסקים) טובים באמצעות מילים.

רגע, יש פה עוד פוסטים:

חברת "מיטינג" הוציאה שלט חוצות עם ה־QR הסרה של קלנדלי…

ולידו QR להצטרפות אליהם:

 

טרולינג שיווקי במיטבו - השלט של חברת מיטינג שקורא להסיר את קלנדלי ולהצטרף אליהם
השלט של חברת מיטינג שקורא להסיר את קלנדלי ולהצטרף אליהם

 

 

1. אומץ

לשים לוגו של המתחרה הכי גדול שלך על שלט? 95% מסמנכ"לי השיווק שאני מכיר בחיים לא היו מאשרים דבר כזה… אבל כשאתה קטן יש לך הרבה להרוויח ומעט להפסיד 🙂

 

 

2. מיצוב

זו טקטיקת "כמו-אבל" שכבר דיברנו עלייה:
"אנחנו כמו Calendly… אבל יותר טובים."
תוך שנייה כולם מבינים מה אתם עושים, בלי צורך להסביר

 

 

3. פנייה ישירה

במקום לפנות "לכולם",
מתמקדים רק במשתמשי קלנדלי.
אלה שכבר מכירים את החסרונות - ורק מחכים לאלטרנטיבה

 

 

4. תת־מודע

כשאתם משווים את עצמכם ראש בראש מול מותג ענק, המסר הסמוי הוא:
"אנחנו בטוחים שיש לנו יתרון אמיתי - אחרת לא היינו מעיזים"

 

 

5. אבל…

השם לא טוב.
אם הייתי מראה לכם רק את הלוגו, רובכם לא הייתם יודעים איך להגיד אותו.
והוא גם קצת קרוב מדי לגוגל מיט 🤷‍♂

 


 

לעוד מתכונים לקריאייטיב פיקנטי, שיווק חריף ותוכן שפותח תיאבון - הצטרפו ל-700 חברים בקבוצת הוואטסאפ השקטה קריאייטיב פיד:

https://chat.whatsapp.com/JQBrnyG7L348ZhWH94CKft

 

מחקרים מצאו ששיתוף הפוסט גורם ליותר אנשים לקרוא אותו:

תוכן עניינים

קריאייטיב פיד היא קבוצת וואטסאפ שקטה עם 2 פוסטים בשבוע מעולם הקריאייטיב שיעזרו לכם לשווק בצורה חכמה ויצירתית יותר.

רק תוכן איכותי, בלי בלבולי מוח.

לחצו כאן להצטרפות »

✅נרשמת בהצלחה לניוזלטר

אני הולך לשלוח לך דברים טובים שיעזרו לך לשווק, לפרסם ולכתוב בצורה אפקטיבית.

לא לשכוח להעביר אותי מתיקיית קידום מכירות / ספאם לתיקייה הראשית.

העברת מייל לתיקייה ראשית

נתראה בשמחות 😉