
אתם מוכרים ויטמינים או משככי כאבים?
תאהבו או תשנאו את זה, יש משמעות גדולה לדרך שבה אנחנו מציגים את המוצר או השירות שלנו. אחד הדברים הראשונים שמלמדים קופירייטרים מתחילים הוא ההבדל בין "ויטמינים" ל"משככי כאבים".
פוסטים על שיווק, פרסום וקריאייטיב,
אבל גם על חרדה קיומית, סרקזם ופקפוק עצמי במסווה של הומור.
לא יודע אם זה טוב או רע, אבל זה בטוח מעניין.

תאהבו או תשנאו את זה, יש משמעות גדולה לדרך שבה אנחנו מציגים את המוצר או השירות שלנו. אחד הדברים הראשונים שמלמדים קופירייטרים מתחילים הוא ההבדל בין "ויטמינים" ל"משככי כאבים".

איך אני אוהב קריאייטיב טוב 😍 אוהבים קריאייטיב? רוצים לקבל דוגמאות כאלה ישר לוואטסאפ שלכם? הצטרפו לקריאייטיב פיד ותתחילו ליהנות

לפניכם 4 הנעות לפעולה שהן 100% גנריות וגורמות לי לפהק... ומתחתיהן איך אני הייתי מנסח אותן טוב יותר. מתחילים: #1 ❌ למידע נוסף > ✅ ככה זה עובד (60

איך לגרום לאנשים לרצות את מה שאתם מציעים? הנה 10 שיעורים זריזים לכתיבת קופי ממיר: בהירות תמיד מנצחת תחכום הצעת ערך חזקה שווה 80% מהמכירה פרטים מדויקים מוכרים ועמימות

#1 השוואה מצחיקה מצד אחד המותג, מצד שני חפץ כלשהו, + משפט שביכול מתאר את החפץ אבל בעצם מתייחס למותג שלכם. לדוגמה - סמירנוף אייס וגפרור:

שנים עשיתי את הטעות הזאת. וכנראה שגם אתם עושים אותה. אבל רגע לפני שנגיע אליה, סיפור קטן: אני גר באילת כבר 31 שנה (ואני כנראה האילתי הכי לבן שתפגשו).

אני לא רוצה אותך פה. אין לי בעיה אישית איתך, פשוט יש מצב שהבלוג שלי לא מתאים לך. אם קריאייטיב ושיווק משעממים אותך - זה לא המקום בשבילך. אם

חברת "מיטינג" הוציאה שלט חוצות עם ה־QR הסרה של קלנדלי… ולידו QR להצטרפות אליהם: 1. אומץ לשים לוגו של המתחרה הכי גדול שלך על שלט? 95% מסמנכ"לי

צירפתי לכם כאן למטה קריאייטיבים מעולים של אפליקציית ההיכרויות Hinge, אבל בואו נתחיל מהבסיס: למה אנשים מורידים אפליקציית היכרויות? כי הם רוצים להכיר מישהו. ומה יקרה אם זה יצליח?

לגו והשטויות שלהם ✅ הומור עצמי ✅ אמת בפרסום ✅ פשוט וקל להבנה תשתמשו במה שכולם חושבים עליכם תתחילו עם משהו מעניין תגידו בקצרה מה אתם

קבוצת וואטסאפ שקטה עם 800+ חברים שבה אנשי שיווק טובים הופכים לאנשי שיווק קטלניים.
קופירייטינג, יצירתיות, פרסום ועוד דברים טובים, פעמיים בשבוע.
100% ערך, 0% בלבולי מוח.
בואו לגרום למתחרים שלכם לצלם מסך ⇩
לחצו כאן
לידיעתך, אני משתמש באתר בעוגיות (Cookies). המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש. מידע נוסף נמצא במדיניות הפרטיות. קליק לצפייה במדיניות >
✅נרשמת בהצלחה לניוזלטר
אני הולך לשלוח לך דברים טובים שיעזרו לך לשווק, לפרסם ולכתוב בצורה אפקטיבית.
לא לשכוח להעביר אותי מתיקיית קידום מכירות / ספאם לתיקייה הראשית.
נתראה בשמחות 😉