מהלך שיווקי גאוני או עילה לתביעה?
חברת "מיטינג" הוציאה שלט חוצות עם ה־QR הסרה של קלנדלי… ולידו QR להצטרפות אליהם: 1. אומץ לשים לוגו של המתחרה הכי גדול שלך על שלט? 95% מסמנכ"לי
יש פה פוסטים על שיווק, פרסום וקריאייטיב,
אבל גם על חרדה קיומית, סרקזם ופקפוק עצמי במסווה של ניסוח מדויק.
לא יודע אם זה טוב או רע, אבל זה בטוח מעניין.
חברת "מיטינג" הוציאה שלט חוצות עם ה־QR הסרה של קלנדלי… ולידו QR להצטרפות אליהם: 1. אומץ לשים לוגו של המתחרה הכי גדול שלך על שלט? 95% מסמנכ"לי
צירפתי לכם כאן למטה קריאייטיבים מעולים של אפליקציית ההיכרויות Hinge, אבל בואו נתחיל מהבסיס: למה אנשים מורידים אפליקציית היכרויות? כי הם רוצים להכיר מישהו. ומה יקרה אם זה יצליח?
לגו והשטויות שלהם ✅ הומור עצמי ✅ אמת בפרסום ✅ פשוט וקל להבנה תשתמשו במה שכולם חושבים עליכם תתחילו עם משהו מעניין תגידו בקצרה מה אתם
אם אסור אז מותר בעולם הפרסום יש איסורים ומגבלות שמקשים על הקריאייטיב. איסור אחד משמעותי הוא שאסור לשים על שלטי פרסום לוגואים של מותגים מובילים. אז כשחברת TD
צפיתי אתמול בראיון עם אלכס הורמוזי (קישור בסוף הפוסט), שבו הוא מספר על ניסוי קטן שהוא עשה לפני השקת הספר Million Dollar Leads (ספר ממש טוב, דרך אגב). אלכסנדר שלנו
איך להפוך את הפופ שלכם לממיר יותר ולגרום ליותר גולשים להירשם? מצד אחד, כולם שונאים פופ־אפים. מצד שני, הם אחד הכלים הכי יעילים לאיסוף דאטה והגדלת רכישות (כשעושים את
הסיפור של איש המרלבורו במשך 30 שנה, מרלבורו היה מותג סיגריות לנשים. אבל בזכות איש אחד עם רעיון אחד, תוך שנתיים הם הפכו לסיגריות של גברים קשוחים. מה השתנה?
המטרה הראשונה והכי חשובה של קריאייטיב סושיאל היא... לגרום למי שגולל בפיד לעצור (AKA Thumb Stopper - עוצר אגודל) אם הקריאייטיב שלכם עצר אותם, (מן
קריאייטיב של שאנל לכבוד יום האם 👩🍼 מודעת דיגיטל שמתחזה למסך פתיחה של טלפון עם הודעות 📲 הרעיון פה (כמו שדיברנו בעבר) הוא ליצור פרסומת
המקום המפתיע שבו מסתתרות הכותרות הטובות בעולם 😎 (או: איך לכתוב כותרות טובות בלי להמציא כלום) בטיפ הקודם בסדרה המלצתי להסתכל באתרי חדשות כדי למצוא כותרות (והוקים), והיום אני רוצה
קבוצת וואטסאפ שקטה עם 380+ חברים שבה אנשי שיווק טובים הופכים לאנשי שיווק קטלניים.
קופירייטינג, יצירתיות, פרסום ועוד דברים טובים, פעמיים בשבוע.
100% ערך, 0% בלבולי מוח.
קליק ואתם בפנים ⇩
לחצו כאן
לידיעתך, אני משתמש באתר בעוגיות (Cookies). המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש. מידע נוסף נמצא במדיניות הפרטיות. קליק לצפייה במדיניות >
✅נרשמת בהצלחה לניוזלטר
אני הולך לשלוח לך דברים טובים שיעזרו לך לשווק, לפרסם ולכתוב בצורה אפקטיבית.
לא לשכוח להעביר אותי מתיקיית קידום מכירות / ספאם לתיקייה הראשית.
נתראה בשמחות 😉