צירפתי לכם כאן למטה קריאייטיבים מעולים של אפליקציית ההיכרויות Hinge,
אבל בואו נתחיל מהבסיס:
למה אנשים מורידים אפליקציית היכרויות?
כי הם רוצים להכיר מישהו.
ומה יקרה אם זה יצליח?
הם ימחקו את האפליקציה.
וכאן מתחיל הפרדוקס.
האינטרס של אפליקציות ההיכרויות (כמו טינדר ושות') - סותר את האינטרס של המשתמשים.
הן מרוויחות כסף מלמכור מנויי פרימיום, ולכן הן פחות בקטע של למצוא שידוך במהירות,
ויותר בקטע של לגרום לנו להמשיך להשתמש באפליקציה (ולגרום לנו להרגיש שאנחנו חייבים לשלם על הפרימיום).
החבר'ה ב-Hinge הבינו את זה, ובמקום להתעלם מהנושא - הם הפכו אותו להצעת הערך שלהם:
“The dating app designed to be deleted.”
("האפליקציה שתוכננה כדי להימחק")
זה מעולה בעיניי כי זה:
- קריאייטיב חד
- בידול ברור
- יוצר תחושה אנושית ואמינה של: אנחנו רוצים שתצליחו, גם אם זה על חשבוננו
מה אפשר ללמוד מזה?
לפעמים הדבר הכי חכם שאפשר לעשות זה לא להתעלם מהפיל בחדר, אלא להפוך אותו לנקודת החוזק שלכם.
אשמח לשמוע מכם:
האם יש ניגוד אינטרסים, פרדוקס או בעיה בתחום שלכם,
שאתם יכולים להפוך למשהו חיובי?
מוזמנים לכתוב לי: hey@osherzalman.co.il