האפליקציה שרוצה שתמחקו אותה

תמונה של קו
אפליקציית Hinge והסיפור שמאחורי הקריאייטיב שמוביל אותה
אושר זלמן - קופירייטר אנושי, בשר ודם

אושר זלמן

קופירייטר אנושי, סטוריטלר עסקי, מכור לטחינה, עוזר לאנשים (ועסקים) טובים באמצעות מילים.

רגע, יש פה עוד פוסטים:

צירפתי לכם כאן למטה קריאייטיבים מעולים של אפליקציית ההיכרויות Hinge,

אבל בואו נתחיל מהבסיס:

 

למה אנשים מורידים אפליקציית היכרויות?

כי הם רוצים להכיר מישהו.

ומה יקרה אם זה יצליח?

הם ימחקו את האפליקציה.

 

וכאן מתחיל הפרדוקס.

האינטרס של אפליקציות ההיכרויות (כמו טינדר ושות') - סותר את האינטרס של המשתמשים.

הן מרוויחות כסף מלמכור מנויי פרימיום, ולכן הן פחות בקטע של למצוא שידוך במהירות,

ויותר בקטע של לגרום לנו להמשיך להשתמש באפליקציה (ולגרום לנו להרגיש שאנחנו חייבים לשלם על הפרימיום).

 

 

החבר'ה ב-Hinge הבינו את זה, ובמקום להתעלם מהנושא - הם הפכו אותו להצעת הערך שלהם:

“The dating app designed to be deleted.”

("האפליקציה שתוכננה כדי להימחק")

 

זה מעולה בעיניי כי זה:

  • קריאייטיב חד
  • בידול ברור
  • יוצר תחושה אנושית ואמינה של: אנחנו רוצים שתצליחו, גם אם זה על חשבוננו

 

מה אפשר ללמוד מזה?

לפעמים הדבר הכי חכם שאפשר לעשות זה לא להתעלם מהפיל בחדר, אלא להפוך אותו לנקודת החוזק שלכם.

 

אפליקציית ההיכרויות Hinge - "האפליקציה שתוכננה כדי להימחק"
אפליקציית ההיכרויות Hinge - "האפליקציה שתוכננה כדי להימחק"

 

 

Hinge - אפליקציית ההיכרויות שתוכננה להימחק - "ברגע שאספת את הקקי של הכלב שלי, ידעתי שזה זה"
"ברגע שאספת את הקקי של הכלב שלי, ידעתי שזה זה, ומחקתי את הינג'"

 

 

 

 

Hinge - אפליקציית ההיכרויות שתוכננה להימחק - הפרזנטור שלהם הולך לעולמו
הפרזנטור של הינג' הולך לעולמו כי כבר לא צריך אותו

 

 

Hinge - אפליקציית ההיכרויות שתוכננה להימחק - "תתאהבו. תמחקו אותנו"
"תתאהבו. תמחקו אותנו"

 

 

Hinge - אפליקציית ההיכרויות שתוכננה להימחק - דוגמה לקריאייטיב לשלט / דיגיטל
"אנחנו מתים שתמחקו אותנו"

 

אשמח לשמוע מכם:

האם יש ניגוד אינטרסים, פרדוקס או בעיה בתחום שלכם,

שאתם יכולים להפוך למשהו חיובי?

 

מוזמנים לכתוב לי: hey@osherzalman.co.il

מחקרים מצאו ששיתוף הפוסט גורם ליותר אנשים לקרוא אותו:

תוכן עניינים

קריאייטיב פיד היא קבוצת וואטסאפ שקטה עם 2 פוסטים בשבוע מעולם הקריאייטיב שיעזרו לכם לשווק בצורה חכמה ויצירתית יותר.

רק תוכן איכותי, בלי בלבולי מוח.

לחצו כאן להצטרפות »

✅נרשמת בהצלחה לניוזלטר

אני הולך לשלוח לך דברים טובים שיעזרו לך לשווק, לפרסם ולכתוב בצורה אפקטיבית.

לא לשכוח להעביר אותי מתיקיית קידום מכירות / ספאם לתיקייה הראשית.

העברת מייל לתיקייה ראשית

נתראה בשמחות 😉