תאהבו או תשנאו את זה,
יש משמעות גדולה לדרך שבה אנחנו מציגים את המוצר או השירות שלנו.
אחד הדברים הראשונים שמלמדים קופירייטרים מתחילים הוא ההבדל בין "ויטמינים" ל"משככי כאבים".
מה ההבדל?
קבלו שיעור מזורז בכתיבה שיווקית.
ויטמינים:
עוזרים לטווח הארוך.
אם ניקח ויטמינים במשך חודש, נרגיש יותר טוב.
משככי כאבים:
פותרים בעיה ספציפית באופן מיידי.
קח אותם עכשיו, המצב שלך ישתפר עוד 20 דקות.
איזה מהם יותר אטרקטיבי?
כמובן שמשככי כאבים.
בואו נראה את זה בדוגמה לקופי עבור שיחת ייעוץ פיננסית.
רוב היועצים יכתבו קופי שמוכר ויטמינים, משהו בסגנון הזה:
"לא יודע במה להשקיע? אני מזמין אותך לשיחת ייעוץ אישית שסוף סוף תבנה לך עתיד כלכלי יציב.
ניצור לך תיק השקעות מאוזן, נגדיל את החסכונות שלך, ונוודא שאתה מגיע ליעדים הפיננסיים שלך בביטחון"
על פניו זה נשמע בסדר.
אבל זה יותר מדי ויטמיני.
עכשיו בואו נראה איך (בערך) קופירייטר תותח שמוכר משככי כאבים היה כותב את זה:
"כבר שנה שאתה אומר לעצמך 'אני חייב לעשות משהו עם הכסף הזה'...
וכל יום שעובר זה עוד יום שבו הפסדת תשואה פוטנציאלית.
תן לי 50 דקות מזמנך ותקבל תכנית השקעה פשוטה שתוכל להתחיל ליישם כבר באותו היום.
ובפעם הבאה כשהחבר'ה יתחילו לדבר על ה-S&P והביטקוין, אתה כבר לא תשתוק ותהנהן בנימוס"
הגרסה הראשונה מדברת על שיפור עתידי.
הגרסה השנייה מדברת על הכאב של היום: ההפסד, הפספוס, השתיקה מול החברים.
השירות הוא אותו השירות, אבל המיצוב שונה.
בקיצור:
תפסיקו למכור ויטמינים. תתחילו למכור משככי כאבים 💊
הדרך הכי מהירה לכתוב קופי
שיגרום למתחרים שלכם לזוז באי-נוחות
היא להיכנס לקבוצה 👇🏻

