אושר זלמן — קופירייטר

אתר רקוב

תמונה של קו
אתר רקוב
תמונה של קו נוסף
אושר זלמן — קופירייטר וכותב תוכן

אושר זלמן

קופירייטר אנושי, כותב תוכן, מכור לטחינה, עוזר לאנשים (ועסקים) טובים באמצעות מילים.

תוכן עניינים

פוסטים אחרונים

אני לא מפסיק לחשוב עלייך | אושר זלמן
הגיגים
אושר זלמן

אני לא מפסיק לחשוב עלייך

אני לא מפסיק לחשוב עלייך. אני מתגעגע לחום שלך. אף פעם לא שפטת אותי, גם כשהייתי הכי מגעיל שיש.     בלילה, כשאני לבד בבית, אני נזכר בכל הרגעים שחלקנו,

המשך קריאה »
17 טיפים לכתיבה שיווקית בועטת שתגרום לכם לכתוב טוב יותר
אושר זלמן
אושר זלמן

17 טיפים לכתיבה שיווקית בועטת

אם יכולתי לחזור אחורה בזמן ולתת לעצמי טיפים לכתיבה שיווקית, הייתי אומר לעצמי: "אתה יכול לחזור אחורה בזמן וזה מה שאתה בוחר לעשות? לתת לעצמך טיפים לכתיבה? איזה בזבוז של

המשך קריאה »
שתף פוסט זה
תמונה של קו נוסף

אני לא סובל כשאני נכנס לאתר והוא רקוב.

מה הכוונה לאתר רקוב?

אתר שאני מנסה להשתמש בו ולהפיק ממנו תועלת, אבל החוייה שהוא נותן לי גורמת לי לצאת ממנו, ולהגיד לעצמי "איזה אתר רקוב. מצחין ממש."

אז מה הופך אתר אינטרנט לאתר רקוב בעיניי? לא חסר. שנתחיל?

 

  • טעינה איטית. אם אני צריך לחכות כמה שניות בכל לחיצה, אני פשוט אצא ממנו. יש מספיק אלטרנטיבות.

 

  • טקסט קטן מדי. חוץ מהעובדה שזה מקשה על אנשים שלא רואים טוב, פונט קטן מדי זה פשוט מציק.

 

  • גלילה אין סופית. אני מנסה להגיע לפוטר של האתר וכל פעם נטען עוד משהו ועוד משהו והפוטר בורח לי. חוויה.

 

  • טעויות הקלדה או שגיאות כתיב בטקסטים רבים. אולי לרוב האנשים זה לא מפריע אבל לי זה מראה שמישהו שם לא עובר על התכנים. אני לא מדבר על אתרים עם מאות ואלפים של עמודים ומאמרים אלא על אתרים עם כמה עשרות עמודים או אפילו פחות.

 

  • פופ אפ שמופיע יותר מפעם אחת. גם פעם אחת יכולה להיות יותר מדי, תלוי בסוג האתר והקהל. אבל אם אתם מתכוונים להקפיץ לי פופ אפ בכל דפדוף - יאללה ביי.

 

  • תמונות ו/או תוכן גנרי. אה, המסעדה שלך עובדת עם חומרי הגלם הטובים ביותר? כי פשוט במסעדה ליד אומרים שהם אוספים את הירקות מהפח. כןכן, אני בטוח שהעובדים בחברת הדיגיטל שלכם הם שתי נשים בלונדיניות, אישה שחורה קירחת בחליפה וגבר אסיאתי. וכולם צוחקים. #חלאסעםהשאטרסטוק

 

  • מוזיקה בכניסה. באמת? אני רוצה לדבר עם מי שישב אצלכם דמיין תרחיש בו לקוח נתקל בקישור לאתר שלכם, נראה לו מעניין והוא לוחץ עליו, ובום מתחיל להתנגן שיר או מנגינה שבדיוק קולעים לטעמו המוזיקלי, הוא מנענע את ראשו בהנאה למשמע הצלילים המענגים, בנוסף גם השעה היא לא 4 בלילה, והלקוח בשום פנים ואופן לא עם רמקולים בפול ווליום. די, אנחנו לא בשנות ה-90.

 


אל תהיו רקובים

זה לא הכל, אבל הבנתם את הנקודה.

כשאני מסתכל על הרשימה הזאת, הייתי יכול גם לקרוא לה "רשימה חלקית של דברים שאסור שיהיו באתר אינטרנט".

אם הייתי מוציא לאור אמריקאי, הייתי קורא לה "להבריח גולשים ולהרחיק לקוחות: כך תעשו את זה בהצלחה".

בקיצור, ודאו שהאתר שלכם לא רקוב, שהוא נטען מהר, שחווית הגלישה בו כיפית, נוחה וקלה. התמונות והתוכן צריכים להיות מיוחדים, כתובים היטב ובפונט בגודל קריא.

לגלילה צריכה להיות סוף, ושלא תעזו לשים פופ אפ יותר מפעם אחת, או חלילה מוזיקה בכניסה.

יאללה, בהצלחה.

✅נרשמת בהצלחה לזלמניוזלטר

אני הולך לשלוח לך דברים טובים שיעזרו לך לשווק, לפרסם ולכתוב בצורה אפקטיבית.

לא לשכוח להעביר אותי מתיקיית קידום מכירות / ספאם לתיקייה הראשית.

העברת מייל לתיקייה ראשית

נתראה בשמחות 😉