קריאייטיב של שאנל לכבוד יום האם 👩🍼
מודעת דיגיטל שמתחזה למסך פתיחה של טלפון עם הודעות 📲
הרעיון פה (כמו שדיברנו בעבר) הוא ליצור פרסומת שלא נראית כמו פרסומת ובולטת בדיגיטל,
ועושים את זה עם גירוי יצר המציצנות שקיים אצל כולנו (מותג השינה Lagoon 😴)
הצהרת "כמו-אבל"
כשמותג חדש מנסה לתפוס פלח שוק, אחת הדרכים היעילות לגרום לקהל להבין במהירות מה הוא עושה / איך הוא משפר את החיים היא להגיד:
אנחנו כמו X — אבל (או של) ל-Y.
למשל:
- אנחנו כמו נטפליקס, אבל לספרים דיגיטליים
- אנחנו כמו איירבנב, אבל למשרדים
- אנחנו כמו טינדר, אבל למציאת שותפים לעסקים
אני קורא לזה הצהרת ה"כמו-אבל".
כאן למעלה אנחנו רואים את קריאיטייב של אפליקציית Imprint שמשתמש בהצהרה הזאת,
וגם נותן הבטחה חזקה - "להפוך אתכם לאנשים המעניינים ביותר בחדר". בעיניי גם הויזואל מושך מאוד ותופס את העין 👀
שיעורי בית: נסו לנסח הצהרת "כמו-אבל" למותג שלכם.
מודעה של האגודה למלחמה בסרטן האמריקאית לקרם הגנה
...שלא מציגה את המוצר בכלל,
אלא פשוט שמה לנו מראה מול הפנים ומעבירה ב-4 מילים את המסר שעל השיזוף הלא אחראי שלנו היום אנחנו נשלם בהמשך... 🌞
נסו לחשוב: מה יכול לקרות לקהל שלי אם הוא לא ישתמש במוצר או בשירות שלי?
ואיך אפשר להעביר את זה בצורה ויזואלית ובכמה שפחות מילים?
כל הקריאייטיבים בפוסט פורסמו לראשונה בקבוצת קריאייטיב פיד, ששמועות לא מבוססות טוענות שלחיצה על המילים "קריאייטיב פיד" ייקחו אתכם לקבוצה - אבל זה לגמרי על אחריותכם.