אני יודע שיצא לך להתקשר לשירות לקוחות כלשהו ולשמוע ש"זמני ההמתנה היום עמוסים מהרגיל".
גם אין לי ספק שנתקלת בעבר ב"מבצע ל-24 שעות בלבד" שנמשך שלושה חודשים.
אז ברשותך, אספתי כמה מהביטויים הנפוצים ביותר שמגיעים עם כוכבית של "רמת אמינות".
"אני בדרך"
"פרסומת אחת וחזרנו"
"ביטוח לאומי לצידך, ברגעים החשובים של החיים"
"אני אמוטט את שלטון החמאס"

"מייד נתפנה ונעמוד לשירותכם"
"אמא אני הולכת לישון אצל חברה"
"לא, אני לא רעבה"

"קראתי ואני מאשר את התנאים"

אחרי שתיכנסו לקבוצת קרייאיטיב פיד »
"אני טוחנת שוקולד כי אני במחזור"
"אני יכול להפסיק מתי שאני רוצה"
"שיחתכם חשובה לנו"
"זמני ההמתנה היום עמוסים מהרגיל"
"וואי חייבים לשבת!"
"פעם ראשונה שאני עושה את זה"
"עוד פרק 1 ואני הולך לישון"
"לא ראיתי / לא שמעתי שהתקשרת"
"מחיר לכל החיים"
"תשלם עליי ואחזיר לך בביט"
"זה יהיה במבחן"
"מחר אני מתחילה דיאטה"
""אני לא כועס, אני מאוכזב"
"לא חשוב הכסף"
"איני הנהג"
"תזכור, שישי הזה הולכים לים"
"הוא רק ידיד"
"אני מעשן / שותה רק באירועים חברתיים"
"הילדים שלי בחיים לא עושים דברים כאלה"
"בטח, בטח שאני בא לחתונה שלך"
"רק עוד 5 דק' ואני קם"
שכחתי משהו?
אשמח לשמוע את שלכם, שלחו לי במייל ואוסיף: hey@osherzalman.co.il
אושר זלמן, קופירייטר אנושי
נ.ב.
יודעים מה הדרך הכי אפקטיבית להשתפר בכתיבה שיווקית ופרסום בלי לבזבז שקל אחד על קורסים?
להצטרף לקבוצת קריאייטיב פיד 👇🏻






