אושר זלמן — קופירייטר

17 טיפים לכתיבה שיווקית בועטת

תמונה של קו
17 טיפים לכתיבה שיווקית בועטת שתגרום לכם לכתוב טוב יותר
תמונה של קו נוסף
אושר זלמן — קופירייטר וכותב תוכן

אושר זלמן

קופירייטר אנושי, כותב תוכן, מכור לטחינה, עוזר לאנשים (ועסקים) טובים באמצעות מילים.

תוכן עניינים

פוסטים אחרונים

אני לא מפסיק לחשוב עלייך | אושר זלמן
הגיגים
אושר זלמן

אני לא מפסיק לחשוב עלייך

אני לא מפסיק לחשוב עלייך. אני מתגעגע לחום שלך. אף פעם לא שפטת אותי, גם כשהייתי הכי מגעיל שיש.     בלילה, כשאני לבד בבית, אני נזכר בכל הרגעים שחלקנו,

המשך קריאה »
17 טיפים לכתיבה שיווקית בועטת שתגרום לכם לכתוב טוב יותר
אושר זלמן
אושר זלמן

17 טיפים לכתיבה שיווקית בועטת

אם יכולתי לחזור אחורה בזמן ולתת לעצמי טיפים לכתיבה שיווקית, הייתי אומר לעצמי: "אתה יכול לחזור אחורה בזמן וזה מה שאתה בוחר לעשות? לתת לעצמך טיפים לכתיבה? איזה בזבוז של

המשך קריאה »
שתף פוסט זה
תמונה של קו נוסף

אם יכולתי לחזור אחורה בזמן ולתת לעצמי טיפים לכתיבה שיווקית, הייתי אומר לעצמי:

"אתה יכול לחזור אחורה בזמן וזה מה שאתה בוחר לעשות? לתת לעצמך טיפים לכתיבה? איזה בזבוז של הקצאה."

 

ואחרי שהייתי נותן לעצמי בראש על זה,

אלו 17 הטיפים לכתיבה שיווקית שאשכרה עושים את ההבדל בין טקסט משעמם תחת, לכזה שגורם לאנשים להרגיש ולחשוב משהו:

 

  1. הכותרת זה הדבר הכי חשוב.
  2. תכתוב כל יום, אפילו אם זה רק לכמה דקות. אפילו אם זה רק מה שאכלת היום. אם תתמיד בזה, אתה תשתפר.
  3. לפני שאתה מתחיל: תבין על מה אתה הולך לכתוב, ומה המטרה של הטקסט. זה יהפוך את כל תהליך הכתיבה השיווקית לפשוט וברור יותר.
  4. תמיד תזכור למי אתה כותב. תכתוב לקהל שלך, וספציפית לאדם אחד מהקהל הזה — אל תכתוב לעצמך.
  5. תהיה ברור וענייני. הקוראים שלך ממהרים, והם רוצים שתגיע ישר לחלק המעניין.
  6. חובה לערוך את מה שכתבת ולקרוא אותו בקול. המהדרין גם נותנים לטקסט לשבת כל הלילה, וחוזרים אליו למחרת. את הטקסט שאתם קוראים כאן שמתי על אש קטנה במשך יותר מחודש, וכל פעם חזרתי אליו לעוד תיקון קטן. בקיצור, אל תמהר לפרסם או לשלוח ישר אחרי שסיימת לכתוב.
  7. שפה מסובכת ומשפטים ארוכים מדי מתישים את הקורא ומבלבלים אותו.
  8. משפטים קצרים מדי נשמעים קטועים.
  9. תשתדל תמיד להכניס קצת פלפל צ'ומה ותבלינים לטקסט שלך. אף אחד לא רוצה לקרוא הוראות הרכבה של מדף. כדאי שזה גם יהיה כתוב בצורה של סיפור.
  10. שים לב לטון הדיבור שלך. אל תכתוב בטון אגרסיבי, מתנשא או אובר-מכירתי.
  11. תשתמש בפעלים עשירים יותר מהפעלים "הרגילים". במקום "הוא אמר", אפשר לכתוב "הוא לחש", "הוא צעק" או "הוא הצהיר". במקום "להיפטר" — "לחסל".
  12. תכתוב בפעיל, לא בסביל. כתיבה בסביל היא גרועה וגורמת לטקסט להישמע פסיבי. (שלחתי את המכתב — טוב, המכתב נשלח — לא טוב)
  13. אל תפחד להיות יצירתי ולכתוב רעיונות או משפטים יוצאי דופן או מוזרים. אנשים אוהבים את זה, ויזמים במיוחד.
  14. תמיד תחשוב: מה הקורא אמור להרגיש בזמן שהוא קורא? מה הוא אמור לעשות אחרי שהוא סיים לקרוא?
  15. אל תתבייש לבקש מחבר או קולגה לקרוא את מה שכתבת ולתת משוב. הערות בונות ממישהו אחר יכולות לשפר את הכתיבה ולחדד את הטקסט.
  16. תקפיד לאיית ולפסק כמו שצריך. טעויות כתיב ותחביר מסיחות את דעתו של הקורא האינטליגנט.
  17. אל תפחד לא לכתוב לפי הטיפים האלה. העיקר שמה שכתבת יהיה טוב, ויבעט לאנשים בלב או במוח.

יאללה, זה הזמן להתחיל לכתוב.

זה לא תמיד קל, וזה דורש אומץ, מחשבה וכפות ידיים. אבל אם מתמידים — משתפרים. מבטיח!

✅נרשמת בהצלחה לזלמניוזלטר

אני הולך לשלוח לך דברים טובים שיעזרו לך לשווק, לפרסם ולכתוב בצורה אפקטיבית.

לא לשכוח להעביר אותי מתיקיית קידום מכירות / ספאם לתיקייה הראשית.

העברת מייל לתיקייה ראשית

נתראה בשמחות 😉