מצחיק כמה שהיא פשוטה,
אבל השיטה הזו תעזור לכם למצוא כותרות והוקים מושכים שאנשים לא יכולים להתעלם מהם.
מה עושים?
נכנסים לאתרי חדשות גדולים – וואיינט, וואלה, N12, הארץ וכו', ומרפרפים על הכותרות של הכתבות.
(כדאי להסתכל גם הכתבות הרגילות וגם על פרסומות הנייטיב שמתחזות לכתבות רגילות)
תחשבו על זה:
האנשים שכותבים את הכותרות האלו הם קופירייטרים, עיתונאים ועורכים עם מלאאא ניסיון, שהעבודה שלהם היא ליטרלי לגרום לאנשים להקליק על הכתבות. מה שאומר שאם הכותרות שלהם לא יגרמו לאנשים להקליק – הם ילכו הביתה.
בקיצור, הם כבר יודעים איך לנסח כותרת/הוק מרתק – לכם נשאר רק לחקות אותם!
לדוגמה:
תסתכלו על המבנה של הכותרות,
ותנסו לזהות תבניות ונוסחאות שמתאימות לתוכן שלכם או למה שאתם רוצים להגיד.
נתקלתם בכותרת שסיקרנה אתכם?
תשמרו אותה במסמך דוקס ייעודי של כותרות טובות,
שתוכלו לחזור אליו מתי שתרצו ולקבל השראה.
זה הפוסט הראשון בסדרה על שיטות למציאת כותרות טובות,
והוא עלה לראשונה בקבוצת הוואטסאפ השקטה שלי – קריאייטיב פיד.
רוצים לקבל פוסטים כאלה ישירות לוואטסאפ שלכם?