איך לכתוב כותרות והוקים שגורמים לאנשים להקליק?🤔

תמונה של קו
איך לכתוב כותרות והוקים שגורמים לאנשים להקליק?
אושר זלמן — קופירייטר

אושר זלמן

קופירייטר אנושי, סטוריטלר עסקי, מכור לטחינה, עוזר לאנשים (ועסקים) טובים באמצעות מילים.

רגע, יש פה עוד פוסטים:

מצחיק כמה שהיא פשוטה,

אבל השיטה הזו תעזור לכם למצוא כותרות והוקים מושכים שאנשים לא יכולים להתעלם מהם.

 

מה עושים?

נכנסים לאתרי חדשות גדולים – וואיינט, וואלה, N12, הארץ וכו', ומרפרפים על הכותרות של הכתבות.

(כדאי להסתכל גם הכתבות הרגילות וגם על פרסומות הנייטיב שמתחזות לכתבות רגילות)

 

תחשבו על זה:

האנשים שכותבים את הכותרות האלו הם קופירייטרים, עיתונאים ועורכים עם מלאאא ניסיון, שהעבודה שלהם היא ליטרלי לגרום לאנשים להקליק על הכתבות. מה שאומר שאם הכותרות שלהם לא יגרמו לאנשים להקליק – הם ילכו הביתה.

בקיצור, הם כבר יודעים איך לנסח כותרת/הוק מרתק – לכם נשאר רק לחקות אותם!

 

לדוגמה:

איך לכתוב כותרת שיווקית ממירה?

 

 

תסתכלו על המבנה של הכותרות,

ותנסו לזהות תבניות ונוסחאות שמתאימות לתוכן שלכם או למה שאתם רוצים להגיד.

 

נתקלתם בכותרת שסיקרנה אתכם?

תשמרו אותה במסמך דוקס ייעודי של כותרות טובות,

שתוכלו לחזור אליו מתי שתרצו ולקבל השראה.

 

קריאייטיב פיד – קבוצת וואטסאפ שקטה על שיווק ופרסום עם תכנים מעניינים ודוגמאות מהארץ ומהעולם
קריאייטיב פיד – קבוצת וואטסאפ שקטה על שיווק ופרסום עם תכנים מעניינים ודוגמאות מהארץ ומהעולם

 

זה הפוסט הראשון בסדרה על שיטות למציאת כותרות טובות,

והוא עלה לראשונה בקבוצת הוואטסאפ השקטה שלי – קריאייטיב פיד.

רוצים לקבל פוסטים כאלה ישירות לוואטסאפ שלכם?

2 קליקים ואתם בפנים »

מחקרים מצאו ששיתוף הפוסט גורם ליותר אנשים לקרוא אותו:

תוכן עניינים

קריאייטיב פיד היא קבוצת וואטסאפ שקטה עם 2 פוסטים בשבוע מעולם הקריאייטיב שיעזרו לכם לשווק בצורה חכמה ויצירתית יותר.

רק תוכן איכותי, בלי בלבולי מוח.

לחצו כאן להצטרפות »

✅נרשמת בהצלחה לניוזלטר

אני הולך לשלוח לך דברים טובים שיעזרו לך לשווק, לפרסם ולכתוב בצורה אפקטיבית.

לא לשכוח להעביר אותי מתיקיית קידום מכירות / ספאם לתיקייה הראשית.

העברת מייל לתיקייה ראשית

נתראה בשמחות 😉