איך לכתוב כותרות טובות בלי להמציא כלום?

תמונה של קו
איך למצוא כותרות והוקים שלא מאפשרים לקוראים להמשיך לגלול?
אושר זלמן — קופירייטר

SHIVSHIV

רגע, יש פה עוד פוסטים:

המקום המפתיע שבו מסתתרות הכותרות הטובות בעולם 😎

(או: איך לכתוב כותרות טובות בלי להמציא כלום)

בטיפ הקודם בסדרה המלצתי להסתכל באתרי חדשות כדי למצוא כותרות (והוקים),

והיום אני רוצה לתת לכם עוד דרך שאני נעזר בה כדי לנסח כותרות שגורמות לאנשים לעצור, להסתקרן, ולהמשיך לקרוא:

 

📖 פשוט פותחים ספר.

ואז מסתכלים על שמות הפרקים בספרים.

(אפשר גם להסתכל על שם הספר עצמו)

 

רעיונות לכותרות והוקים מתוך הספר Copywriting Secrets
רעיונות לכותרות והוקים מתוך הספר Copywriting Secrets

 

 

תנו להם לעבוד קשה במקומכם

סופרים ועורכי ספרים משקיעים שבועות ואפילו חודשים בבחירת "השם המושלם" לספר או לפרק.

הם צריכים לתמצת את כל המהות בכמה מילים מסקרנות שיגרמו לאנשים לקחת את הספר מהמדף,

או להמשיך לקרוא עוד פרק במקום ללכת לישון.

(בדיוק כמו שאנחנו מנסים לעשות עם פוסטים, מיילים, דפי נחיתה ופרסומות)

 

 

רעיונות לכותרות והוקים מתוך הספר 'זאת ועו"ד'
רעיונות לכותרות והוקים מתוך הספר 'זאת ועו"ד'

 

 

כמעט בכל ספר מודרני תוכלו למצוא:

  • נוסחאות של כותרות שאפשר להלביש על התוכן שלכם
  • משפטים שמעוררים סקרנות (AKA הוקים)
  • משחקי מילים מעניינים
  • ניסוחים עם טוויסט
  • שאלות מסקרנות

 

 

רעיונות לכותרות והוקים מתוך הספר "קללת דרעי"
רעיונות לכותרות והוקים מתוך הספר "קללת דרעי"

 

תפתחו ספר שיש לכם בבית,

(אפשר גם לרפרף באתרי ספרים / אמזון),

תעברו על השמות ועל תוכן העניינים ותשאלו את עצמכם:

איזה רעיון, ניסוח או מבנה כותרת אני יכול.ה "לגנוב" לטובת התוכן שלי?

נתקלתם בכותרת מעניינת?

תוסיפו אותה לגוגל דוקס שהכנתם לעצמכם מראש עם כל הכותרות שאהבתם.

אם אין לכם מסמך כזה עדיין – עצרו הכל ותפתחו אחד כזה עכשיו.

ואז, בפעם הבאה שתצטרכו כותרת טובה, פשוט כנסו למסמך ותתאימו את הכותרת לתוכן שלכם.

 

רעיונות לכותרות והוקים מתוך הספר "זהו שיווק"
רעיונות לכותרות והוקים מתוך הספר "זהו שיווק"

 

 

הפוסט הזה הוא חלק מסדרה על השיטה למציאת כותרת / הוק שפיזית לא מאפשר להמשיך לגלול הלאה.

רוצים לקבל את הפוסטים ישירות לוואטסאפ שלכם? קליק כאן ואתם חלק מהברנז'ה >>

 

מחקרים מצאו ששיתוף הפוסט גורם ליותר אנשים לקרוא אותו:

תוכן עניינים

קריאייטיב פיד היא קבוצת וואטסאפ שקטה עם 2 פוסטים בשבוע מעולם הקריאייטיב שיעזרו לכם לשווק בצורה חכמה ויצירתית יותר.

רק תוכן איכותי, בלי בלבולי מוח.

לחצו כאן להצטרפות »

✅נרשמת בהצלחה לניוזלטר

אני הולך לשלוח לך דברים טובים שיעזרו לך לשווק, לפרסם ולכתוב בצורה אפקטיבית.

לא לשכוח להעביר אותי מתיקיית קידום מכירות / ספאם לתיקייה הראשית.

העברת מייל לתיקייה ראשית

נתראה בשמחות 😉